Thursday, August 11, 2011

Kiwi Juice


Pitam se – zašto je, pobogu, u današnje vreme  toliko teško naći sok od kivija u ohridskim kafićima i prodavnicama?! Jedan jedini kafić  'Nemo', u kome sam ga i otkrila pre par godina, se zatvorio i sad cvrc, ostadoh ja bez i najmanjeg izvora soka od kivija!
Kad god bih izašla sa dečkom negde na piće i tražila sok od kivija (koji, naravno, nemaju) on bi mi se smejao, jer verovatno misli da tražim nemoguće. I tako smo mi seli u Kadmo Bar u centru Ohrida da malo predahnemo.  Jedan irish nescafe i icetea od breskve kasnije, eto ti nas u šetnji po vrućini. Meni je uvek pri ruci Becutan spf 30, a on se čeliči bez kreme, neće da se 'macka'. Šetkamo se mi tako, kad ono, nešto se zeleni  u kanti za đubre. Slučajno bacim pogled, kad ono, ni manje ni više, nego prazni tetrapak u kome je nekad bilo 1l soka od kivija!!! Aaaaahh, da li je moguće?! Ja mu ga pokazem i sad više ne misli da sam luda (bar što se soka od kivija tiče).
I tako ja odem u 3 različite prodavnice sa ciljem da nađem taj sok!....I nigde ga nije bilo. Izgleda da ja nisam jedina oduševljena obožavateljka endemičnog soka od kivija. Da li ću se ikad ili bar u skorije vreme sastati sa predmetom mog obožavanja? To sa sigurnošću ne mogu da tvrdim, ali sigurno ću vas obavestiti kad se to dogodi.
Sara

No comments:

Post a Comment