Wednesday, August 10, 2011

Irish Coffee Lover

Pozdraav dragi ljudi!
Dugo sam razmišljala o tome sa kojom temom da počnem ovaj blog, koji smo pre par dana napravile jedna od mojih najboljih prijateljica i ja. I konačno sam došla na ideju da to bude recept za irish coffee i otkriće istog. Ne onaj Nescafe Irish, nego onaj pravi sa originalnim irskim viskijem.
To nam je inače omiljena kafa ovog leta. Otkrila sam ga u irish pub-u ''Balaban'' u Ohridu i to sve zahvaljujući mom dečku kome se prijeo giros.
I tako ja, naviknuta na onaj malo pre spomenuti Nescafe Irish, koji je, razume se, blaži, uzmem veliki gutljaj, ne pripremljena na taj, novi ukus kafe sa viskijem ili mogu slobodno reci viskija sa kafom, samo što se nisam zagrcnula.

NAPOMENA: Ljudi koji inače ne piju bi trebalo da uzimaju male gutljaje uz obaveznu čašu vode pri ruci.
Ali navikla sam s posle 3. gutljaja..i svaki čas sam proveravala da me nije 'udario' alkohol (da znam-jadno).

A sada recept za "Klasičnu irsku kafu" : 
oko 170g tople, sveže skuvane kafe
1 kafena kašičica žutog šećera
42,5g vašeg omiljenog irskog viskija
mileram

Mileram ulupati dok ne postane kao šlag. Možete dodati šećer, običan ili u prahu, da zasladite (zavisi od ukusa). Stavite ga u frižider da se prohladi. Kada skuvate svežu kafu, pomešajte je sa žutim šećerom  i viskijem. Onda stavite šlag na vrh šolje i uživajte u svojoj prvoj, domaćoj kafi sa irskim viskijem! ;))
Sara







No comments:

Post a Comment